پشیمان میشویم!

خوب، دیروز درست وقتی پست قبلو هوا کردم ویرگو زنگ زد. منم خوب باهاش بد حرف زدم و مثلا قهر کردیم! تصمیم داشتم که بهش زنگ نزنم تا متوجه بشه چه کار زشتی کرده. ولی خوب خودش زنگ زد و قرار شد برم دفترش. از یه طرف گفتم نرم که قهرم جدی باشه ولی از یه طرفم واقعا دلم نمیاد باهاش قهر کنم، قیافشو که میبینم یا صداشو میشنوم تمام تصمیمات جدیم یادم میره. بعدم فکر کردم آخه من الان برم بشینم کنج خونه هی غصه بخورم واسه چی؟ هم با اون لج تر میشم هم خودمو اذیت میکنم. این شد که رفتم و دیدم حیوونی برام کادو خریده و اینا و اینا و خلاصه با هم خوب شدیم دوباره. تو سه چهار ساعتی هم که اونجا بودم تلفن از دستش نیفتاد اینقدر سرش شلوغ بود و دیگه باورم شد که واقعا از صبح کار داشته و وقت نکرده جوابم رو بده. البته به رو خودم که نیاوردم ولی کلی پشیمون شدم که راجع بهش بد فکر کردم :)  

دیشب داشتم فکر میکردم چه نعمت بزرگیه که آدم کسی رو داشته باشه که بتونه دوستش داشته باشه، کسی که لیاقت دوست داشتن رو داشته باشه و آدم رو پشیمون نکنه. شاید آدم تو تو زندگی روزمره و گرفتاریا یادش بره که چقدر وجود یه معشوق مهمه، ولی واقعیت اینه که وجود یه انسان دوست داشتنی تو زندگی هر آدمی بزرگترین نعمتیه که اون آدم میتونه داشته باشه. شاید بعضیا دیر به این نتیجه برسن ولی من مطمئنم همه تو زندگیشون به این مرحله میرسن. 

امیدوارم آدمای دوست داشتنیتون رو به موقع و وقتی شرایط خودتون مناسبه پیدا کنین که براتون بمونن.

نظرات 8 + ارسال نظر
vatanclick یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.vatanclick.com

سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

آلما یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://almakhanoom.blogfa.com

آره خیلی خوبه که کسی باشه...نه مثل من که دیروز هی بغض کردم و رفتم برای خودم ماتیک خریدم...

نیکی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.hopeful.blogsky.com

موافقم مرکوری
این مهمه که یکی تو زندگی آدم باشه
خوب نوشتی

آرایه دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://pendarenik.blogfa.com/

امیدوارم آدمای دوست داشتنیتون رو به موقع و وقتی شرایط خودتون مناسبه پیدا کنین که براتون بمونن.

این بهترین دعاییه که میشه در حق کسی کرد.

نیکی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

معلومه مرکوری حسابی خوش خوشانشه که ازش خبری نیست.

ن ی ک ز ا د یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.hopeful.blogsky.com

و همچنان مری با وبرگو خوش است و سراغی از بلاگش و دوستان مجازی نمی گیرد.
انشاا... که همیشه همینطور باشه مری جان

مری چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ

:)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام . برای کسب درآمد بالا و مطمئن سیستم کسب درآمد وطن را به شما پیشنهاد می کنیم.این سیستم تنها سیستم کسب درآمدی است که حداقل میزان پورسانت شما برای پرداخت 1000 تومان می باشد و این نشان گر حسن نیت ما جهت واریز به موقع و کامل پورسانت ها می باشد. بر خلاف سیستم های مشابه در این سیستم محدودیت زمان درخواست واریز وجود ندارد ! همچنین قابل ذکر است این سیستم تحت نظارت فروشگاه اینترنتی بزرگ و معروف وطن شاپ می باشد. www.vatanclick.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد